solyanreklam
sagreklam

Batı Kavşağı ile Dilovası’na kesintisiz ulaşım

Büyükşehir tarafından Dilovası’na giriş çıkışları rahatlatmak için düzenleme yapılan batı kavşağı şekil almaya başladı

Batı Kavşağı ile Dilovası’na kesintisiz ulaşım
  • 17 Ekim 2018, Çarşamba 10:21

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, Dilovası şehir merkezine giriş çıkışları rahatlatmak için Batı Kavşağında düzenleme çalışmaları gerçekleştiriyor. Çalışmalar çerçevesinde kavşakta ilave kollar ve köprüler oluşturularak bağlantılar sağlanacak. Devam eden çalışmalarda proje kapsamında yapılacak olan 3 adet köprüden birinin üzerine prefabrik kiriş montajları yerleştirildi.

İLK PREFABRİK KİRİŞ MONTAJI YAPILDI
Proje kapsamında TEM ve D-100 bağlantılarını sağlamak üzere Dilovası’nda yapılan Batı Kavşağı’nda ilave çalışmalar gerçekleştiriliyor. Yeni çalışmayla ilçeye giriş ve çıkışlar rahatlayacak. Çalışma ile yeni köprüler ve kavşak kolları oluşturulacak. Proje ile batıdan Gebze yönünden gelerek Dilovası’na gitmek isteyen araçların sanayi alanı içerisine girmeden ilçe merkezine geçişi sağlanacak. Projede şuanda bir köprünün prefabrik kiriş montajı tamamlanarak üstü kapatıldı. Proje kapsamında 3 adet köprüden biri olacak olan dere köprüsünün ayakları tamamlandı. Ayrıca kavşaktan D " 100 karayoluna giriş için yol genişletme çalışmalarına devam ediliyor.

DİREKT GİRİŞ ÇIKIŞ SAĞLANACAK
Dilovası ilçe merkezinden D-100 İstanbul yönüne gitmek isteyen araçlar proje ile direkt katılım sağlayabilecek. Proje kapsamında D-100 Karayolu üzerindeki Batı Kavşağından Dilovası ilçe merkezine girecek taşıtların giriş ve çıkışı düzenlenecek. Yapılacak kavşak düzenlemeleri ile Dilovası şehir merkezinden, D-100 Karayoluna sanayi iç yollarını kullanmadan doğrudan giriş ve çıkış sağlanacak.

3 ADET KÖPRÜ
Proje kapsamında Dilderesi üzeri dahil olmak üzere 3 adet üst geçit köprüsü yapılacak. Projede 32 bin metreküp kazı, 70 bin metreküp dolgu, bin metreküp taş duvar ve 4 bin 700 metreküp beton çalışması yapılacak. Çalışmada bin 300 ton demir, 4 bin 800 metre fore kazık, 8 bin 600 metre taş kolon, 11 bin 400 metrekare toprakarme duvar, 14 bin 500 ton asfalt, 2 bin 100 metre drenaj, 5 bin 700 metrekare tretuar ve 2 bin 500 metre oto korkuluk kullanılacak.

HABERE AİT RESİMLER


BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

SON DAKİKA HABERLER

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

NAMAZ VAKİTLERİ
yukarı çık