solyanreklam
sagreklam

Bize Her Kanaldan Ulaşabilirsiniz!

Beşiktaş Belediyesi, dijital çağa ayak uydurarak her kanaldan hizmet veriyor.

Bize Her Kanaldan Ulaşabilirsiniz!
  • 03 Ağustos 2018, Cuma 19:49

Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi’ne Her Kanaldan Ulaşabilirsiniz!
Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi ile her an yanınızda. Vatandaşın talep ve sorunlarını daha kolay çözüme kavuşturmak amacıyla hizmet veren iletişim kanallarından belediyemize 7/24 ulaşabilirsiniz.

Şikâyet ve önerileriniz için 444 44 55 no.lu çağrı merkezimizi arayabilir, e-belediye sistemimizden şikâyetinizi oluşturabilir, Beşiktaş Mobil uygulamasını telefonunuza indirebilir, sosyal medya hesaplarımızı takip edebilir ya da Beşiktaş Belediyesi Levent Hizmet Binası’nda yer alan hizmet merkezimizi ziyaret edebilirsiniz.

Dilek, Öneri ve Şikâyetleriniz İçin Bize Ulaşabileceğiniz Kanallar

Çağrı Merkezi
E-Belediye
Hizmet Merkezi



Beşiktaş Mobil

Beşiktaş Belediyesi’nin IOS ve Android işletim sistemlerine uygun olarak geliştirildiği Beşiktaş Mobil uygulaması ile şikâyet (çek gönder), vergi ödeme, e-imar, toplu taşıma tarifeleri, trafik durumu, haber-duyurular ve önemli mekânlar hakkında bilgi alabilirsiniz.
Sosyal Medya Hesaplarımız

facebook.com/besiktasbelediyesi

 

twitter.com/BesiktasBel

 

instagram.com/BesiktasBelediyesi

 

youtube.com/besiktasbelediyesi

linkedin.com/besiktasbelediyesi
 
 


BU HABERİ OKUYANLAR BUNLARI DA OKUDU

SON DAKİKA HABERLER

ANKET

Yeni İnternet Sitemizi Beğendiniz mi?

NAMAZ VAKİTLERİ
yukarı çık