Bize Her Kanaldan Ulaşabilirsiniz!
Beşiktaş Belediyesi, dijital çağa ayak uydurarak her kanaldan hizmet veriyor.
Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi’ne Her Kanaldan Ulaşabilirsiniz!
Beşiktaş Belediyesi İletişim Merkezi ile her an yanınızda. Vatandaşın talep ve sorunlarını daha kolay çözüme kavuşturmak amacıyla hizmet veren iletişim kanallarından belediyemize 7/24 ulaşabilirsiniz.
Şikâyet ve önerileriniz için 444 44 55 no.lu çağrı merkezimizi arayabilir, e-belediye sistemimizden şikâyetinizi oluşturabilir, Beşiktaş Mobil uygulamasını telefonunuza indirebilir, sosyal medya hesaplarımızı takip edebilir ya da Beşiktaş Belediyesi Levent Hizmet Binası’nda yer alan hizmet merkezimizi ziyaret edebilirsiniz.
Dilek, Öneri ve Şikâyetleriniz İçin Bize Ulaşabileceğiniz Kanallar
Çağrı Merkezi | E-Belediye | Hizmet Merkezi |
Beşiktaş Mobil
Beşiktaş Belediyesi’nin IOS ve Android işletim sistemlerine uygun olarak geliştirildiği Beşiktaş Mobil uygulaması ile şikâyet (çek gönder), vergi ödeme, e-imar, toplu taşıma tarifeleri, trafik durumu, haber-duyurular ve önemli mekânlar hakkında bilgi alabilirsiniz.
IOS (iphone, ipad telefon - tablet) kullanıcıları için Apple Store İndirme Linki | Android (Samsung vb. telefon - tablet) kullanıcıları için Google PlayStore İndirme Linki |
Sosyal Medya Hesaplarımız
facebook.com/besiktasbelediyesi | twitter.com/BesiktasBel | instagram.com/BesiktasBelediyesi |
youtube.com/besiktasbelediyesi | linkedin.com/besiktasbelediyesi |